Kindermodewinkel Old South heeft de deuren van haar tweede vestiging geopend in Stadshart Amstelveen. Old South onderscheidt zich door het ruime aanbod aan merkkleding voor modebewuste kids in de leeftijd van 0 tot 16 jaar. Met de komst van de nieuwe winkel, breidt Old South deze collectie nog verder uit.
In de nieuwe vestiging is al het moois voor kids van 4 tot 16 jaar te vinden en de bestaande vestiging wordt een volledige babywinkel (tot en met 3 jaar). Old South verkoopt merken als Kenzo, Moschino, Timberland, Zadig & Voltaire, In Gold We Trust en Billieblush.
Nog meer ‘Fashion For Kids’
Marjon Kruis, mode-ondernemer en eigenaresse Old South Fashion For Kids: “Ik merkte twee jaar geleden dat een lifestyle store voor kids met mooie merken ontbrak in dit prachtige winkelcentrum en besloot om hier een vestiging van Old South te openen. Met succes! De vraag naar leuke kindermerkkleding van hoge kwaliteit blijft stijgen.
Daarom ben ik trots om te vertellen dat wij een tweede vestiging openen recht tegenover onze huidige winkel. Met de komst van deze tweede winkel kunnen wij onze collectie bestaande uit kleding en schoenen verder uitbreiden. Waarbij de huidige winkel volledig baby wordt (tot en met maat 98) en de nieuwe winkel voor kids (van maat 104 tot en met maat 176). Ook verkopen we in beide winkels schoenen. Wij hebben er zin in!”
Old South verkoopt o.a. kleding en schoenen van Airforce, Ballin, Billieblush, Colmar, DKNY, Dr. Kid, In Gold We Trust, Kenzo, Kipling, Lavin, Moschino, Oilily, Parajumpers, Petit Bateau, Save the Duck, Tartine et Chocolat, UGG, Woolrich en Zadig & Voltaire. Voor meer informatie: oldsouth.nl
Over Stadshart Amstelveen
Stadshart Amstelveen is de perfecte plek voor een middag winkel. Je hebt echt het gevoel alsof je in een Amerikaanse mall aan het winkelen bent. Heel luxe en groot.
Het overdekte winkelcentrum biedt onderdak aan grote namen zoals de De Bijenkorf, ZARA, Dille & Kamille, Intimissimi, Calzedonia, Massimo Dutti, Nespresso, NA-KD Store en Costes. Er zijn ook diverse boetiekjes, vernieuwende concepten en een Vershart te vinden.
Sinds 2012 heeft het als eerste (en vooralsnog enige) Nederlandse winkelcentrum van Unibail-Rodamco-Westfield een internationale classificatie toegekend gekregen voor kwaliteit en service die een winkelcentrum biedt. Zo kunnen bezoekers van het Stadshart gratis gebruik maken van een personal shopper, onbeperkt Wi-Fi en een receptie voor wat extra gemak.
Het winkelcentrum is zeven dagen per week open. Stadshart Amstelveen is te volgen op www.stadshartamstelveen.nl